close
投降於自己的本質~~



There's so much life I've left to live
縱使大把光陰已經虛度,
And this fire's burning still
還是有一把火在內心燃燒,

When I watch you look at me
當我看見你望著我,

I think I could find a way
我想我一定可以找到方法,

To stand for every dream
堅持屬於我的每個夢想,

And forsake this solid ground
逃離這無趣的所在,

And give up this fear within Of what would happen if they end
放下對未來莫名的恐慌,
I'm in love with you
我愛你,

'Cause I'd surrender everything
為此我願意放棄一切,

To feel the chance, to live again 去
重新去感,重新再活一次,

I reach to you
我與你相繫,

I know you can feel it too
我知道你與我有同樣的感受,

We'd make it through
我們一定可以一起,

A thousand dreams I still believe
我仍然相信所有的夢

I'd make you give them all to me
在實現之前,

I'd hold you in my arms and never let go
我們將緊緊相擁,我絕不會放手,

I surrender
我投降,

I know I can't survive another night away from you
我知道非如此不可,

You're the reason I go on
你是讓我前進的理由,

And now I need to live the truth
我要活出屬於自己的真實,

Right now, there's no better time
若非此刻,更待何時,

From this fear, I will break free
即使恐懼,我都要迎向自由,

I'll live again with love
我要重新的為愛而活,

And know they can't take that away from me
無人可阻擋我.
arrow
arrow
    全站熱搜

    linda觀二呆 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()